Haha humoooor

Jaha då var julafton över då da... sköööönt =D
så då har man blivigt fet av julmaten och sen öppnat julklapparna ^^

var uta och luffade med therese och maggan på kvällen, var till gränges förbi syrran en sväng och hämta mina cigg som hon hade råkat fått med sej hem :P sen efter det drog vi till saxdalen en sväg, och förbi vid rikard och tracka han lite, och så jag fick med mej min laddare hem. När vi kom tillbaka till stan igen, så fick man ju sms av "lillebror" crille så var bara att hoppa ur thereses bil och byta till maggans och åka och hämta han och rickard, och bege sej ut till saxdalen igen för dom skulle ha öl^^

och ja vad säger man haha......
jooo...


Hej jag heter Anette Alexandersen och jag flyttade ju hem för att jag började umgås med Rikard Heed igen

HAHAH jadu vissa människor är ju lite roliga, folk man inte har snackat med på över 4 månader typ verkar ju tro att dom vet saker om en... ja som tex om varför man flytta hem... och inte vare ju för att jag och rikard började umgås igen. för det gjorde vi ju när jag KOM hem igen....
haha... har aldrig skrattat så jävla mkt som jag gjorde när jag fick höra de dära hahahaha.... aja.^^ HUMOR

och idag får vi väl se vad som händer och sker fötter och armar^^

pösss

Kommentarer
Postat av: Malin (och Elida)

hej igen, det visade sej att det inte gick att skicka det man ska skriva in för att få större text, men det finns nu som ett inlägg på vår blogg :)
lycka til och ha en bra dag!

Postat av: Malin och Elida

Hej!
Det skulle vara kul om du ville gå in på våran blogg och lyssna på videoklippet som vi har där. Vad tycker du om låten?

2008-01-05 @ 17:21:09
URL: http://bestfriendsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback