heeeelg faen^^

Idag har man fan bott på arbetsförmedlingen =O kom dit vid en elva typ, och maggan skulle ha sitt möte vid halv tolv. så hon var in där, när hon var klar på sitt möte sprang vi runt på det extremt "stora" centrum en sväng och försökte fördriva tiden till klockan två då jag skulle in på mitt möte, men vare klockan två eller??? nej halv tre, den där jäkla blatten jade faen skrivigt fel tid på min lapp... :@ så han hade jag hängt om jag fick tag på...

Vi har ju hittat oss en ny vän HAHA grabbfaen i pendelkosken, haha stammisar är vi nog där om inte annat :P haha

vart in till centralen för att möta upp najim så vart väl lite dampande med den blatten =P sprang runt i city som nå jäkla yra höööööns ^^

så ringde ju janna idag oxå juu^^ så då ska vi förmodligen hitta på något på torsdag när jag kommer hem till ludvika igen =)

annars hare väl inte hänt så mkt mer... bra jävla död är man då iaf.... kanske borde söva lite...

yeah så ska snart hämta stekpannan och dunka den i skallen så man sömnar nångång ^^


image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback