Huggt gran :P

I torsdags så kom man ju hem till lilla Ludvika igen, och packningen ska vi ju inte ens diskutera faen haha, vägde som faen, ett under att man fick med sej de :P haha vart och dricka öl med babyfriend oxå^^

ifredags så kom maggan och hämta mej i saxdalen, så drog vi till ams haha , gubben där inne var ju som han va :P kom vi och sa att vi hade flyttat igen så skulle han mörda oss haha, det var ju snällt sagt av han haha :P vart även och spärra in sej inne på snuthuset en sävng oxå :P sen bare iväg till blge, och kolla om man hitta nått att handla :P men fy faen vad fölk de var, så man gav ju upp ganska snart ^^
Hem igen och stressa in på bolaget, sen dampa ner till cathrin för hon och jag skulle dricka... ^^ så börja väl lite smått och sen jäklar vara kört  haha... då vare bara ringa brorsan så han kom och hämta mej och flaffy så vi drog till brägårn. haha.  Sen ringde vi freddie så han var lite chaffis åt oss till saxdalen, och på köpet fick vi med alex haha.. men han är ju mongo, så de eh ju lungt han platsar :P dom var där och härja ett tag, sen stupa man nästan i säng^^

Lördagen hmm ja den ska vi då inte snacka om, fy faen när jag vakna ville jag bara dö =P för snacka om man var bakis :O låg faen död hela jäkla dagen haha. mot kvällen börja jag bli lite klar i skallen :P så då kom väl rikard på den briljanta iden att vi skulle ut och hugga en julgran HAHA japp så då kasta vi oss ut i bilen och gav oss iväg på gran jakt haha... ja lyckades väl hitta en till slut, så ut och hugga ner faenskapet och kasta in den i bilen sen hem igen^^ men de gick inge bra me den granen, så plastgranen åkte fram istället haha.. Jaha sorry gud jag har syndat, jag har julpyntat :P ja för vem fick jobbet att kasta i grejjerna i granen? jo lilla nettiz haha.. riktigt heeet vart granen då :P

yeah kan ju bara ja vill :P haha
image153


Idag så kom systeyster och hämtade mej uta i granskogen=P, så hon och jag drog till dollar och handlade lite^^ men nu är man ju hemma och är halvdöd som faen... ja och så äre ju jul imörrn då :O hmm ja de eh väl inte de roligaste som finns precis men de funkar väl :P paket är väl alltid rooligt haha ^^
nej man kanske ska göra lite vettigt? slå in lite julklappar så man slipper göra det sen, sen kanske dö lite, känns som om de skulle behövas haha^^

jag i mina bästa dar=P
image154

Kommentarer
Postat av: Malin (och Elida)

svar: hejsan. joförst måste du ändra textregigerare så den bli till den konststiga
sen klistrar du in det här

STORLEK: här skkriver du ordet du vill ha större

font size="5" siffran där bestämmer hur stort det ska vara.

hoppas att det hjälper dej lite :) är verkligen usel på att förklara.
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback