10 Juli 2007

hell yeah idag har jag och linda varit nere vid knutte och grillat haha... bra fint vare allt :P och götta såklart =D
hmm sen har vi väl inte gjort så mkt mer? jo just ja vi var upp på stan och träffade jeppe en svänger.... sen till spelstallet och hämtade lite filmer som jag beställt, sen så åkte vi hem till mej och tog ett litet persbrandt maraton :P
och nu sitter man här och luffar =)

ska väl snart söva lite tror ja... kommer ju en dag imörrn oxå ju ;)

pössa huuujjaaa



[X] Snott den här listan
[X] Rökt en cigarett
[X] Snusat
[X] Varit full
[  ] Fått sparken
[  ] Bott utomlands
[X] Varit knytnävsslagsmål
[X] Rymt hemifrån
[X] Haft känslor för någon som inte känt lika
[X] Haft käsnlor för någon som känt samma
[  ] Blvit arresterad
[X] Hånglat med en främling
[  ] Gått på blinddejt
[X] Ljugit för en kompis
[  ] Varit kär i en lärare
[X] Bråkat med en lärare
[X] Skolkat
[  ] Legat med en arbetskamrat
[X] Sett någon död
[  ] Spytt i en bar
[X] Åkt snowboard
[X] Legat på rygg och beundrat molnen
[  ] Gjort en snöängel naken
[X] Byggt ett sandslott
[X] Hoppat i en vattenpöl
[X] Fuskat när jag spelat spel
[X] Varit ensam
[X] Somnat på skolan/jobbet
[X] Använt falskt ID
[  ] Älskat under en solnedgång
[X] Rört en orm
[X] Sovit under stjärnorna
[X] Blivit missförstådd
[X] Vunnit en tävling
[  ] Varit avstängd i från skolan
[X] Varit i en bilolycka
[X] Hatat mitt utseende
[  ] Varit vittnet till ett brott
[  ] Blivit utsatt för ett brott
[X] Ifrågasatt min hjärna
[X] Gått barfota och trampat lera mellan tårna
[X] Varit vilse
[X] Simmat i havet
[X] Känt som att jag håller på att dö
[X] Sjungit karaoke
[X] Betalat för mat med bara mynt
[X] Fångat en snöflinga med tungan
[X] Dansat i regnet
[X] Skrivit brev till tomten/Gud
[X] Blåst bubblor
[X] Gjort upp eld på en strand
[X] Förstört en fest
[X] Åkt rullskridskor
[  ] Hoppat från en bro
[  ] Ätit hund/kattmat
[  ] Slickat på frusen stolpe på vintern
[  ] Kysst en fisk
[X] Suttit på ett tak
[X] Sittit uppe hela natten
[  ] Inte duschat på en vecka
[X] Pallat äpplen
[  ] Brutit ett ben
[X] Fångat en fjäril
[X] Fuskat på ett prov
[X] Glömt någons namn
[X] Sovit naken
[  ] Gift mig
[  ] Skilt mig
[X] Druckit direkt från mjölkpaketet
[X] Gjort något olagligt
[  ] Smakat på grodyngel
[X] Känt mig elak
[  ] Varit gravid
[  ] Fått barn
[X] Varit alledes för snäll
[X] Tuggat kåda
[X] Skogsvandrat
[X] Badat naken
[  ] Lyckats välta julgranen
[  ] Gjort lumpen
[X] Önskat att jag varit död
[X] Tjuvåkt spårvagn/tåg/buss etc
[X] Gjort något jag ångrat
[  ] Varit på opera
[  ] Hoppat fallskärm
[X] Modifierat denna lista




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback