2 Juli

Då var allt med Ludvika Festen och så över! och tur är väl de kanske.... för inte har det vart lika roligt, och ösigt som det brukar vara... Men jävlar anacka var man var full på fredagen HAHA... men det är ju så det ska vara har jag hört ;)
öste till Pain och rosenström, men under pain vara nå jävla brudar som stod och störde sej, så ena av dom råka väl få en cider över sej. haha, som en tandkrämstub som maggan säger :P  Men efter ett tag så fick jag nog så då vände jag mej om och drog på na en höger.. HAHA ja nettiz hon är då alltid snäll hon :P så då försvann hon bölandes därifrån, så då slapp vi dom =D Hmm hände de annars då??? och under rosenström så försvann alla som jag var med, så jag fick stå och ösa själv ett tag tills marie, steve, 
sandra och några till kom. så då vare bara att ösa ännu mera...
jadu träffade ju på Rikard på lördagen så vi stod och muppade med dom ett bra tag :P  och kollade på rotvälte... och näre gäller billy och dom så fick jag reda på en sak av morsan, då höll jag och maggan på att DÖÖÖÖÖÖÖ! haha det var iaf lördagens skämt... Men brutalt värdelöst, vart var Drängarna då??? :O buhuuu dom som alltid vart här, men nej då inte i år inte... :O aja får väl hoppas på nästa år då!

Naj fy farao nu sitter man här och har fett ont i halsen och snuvig som faen :O känns typ som om man håller på och bli sjuk... så idag händer det nog inte så skulle jag tro.. försöka ta sej ner på stan en sväng om man orkar? eller så tar man det imörrn... Men simon skulle väl komma upp en sväng idag har ja för mej iaf?!



14:de oktober 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback