21 Juli 2007

I torsdags så var man riktigt duktig man städade och tvättade :P och sen så var man här utanför med linda och tryggen och koppla baslåda :P haha sen vart det även en tur till gränges.....  Janna kom hit efter att hon  hade slutat jobba så då bakade vi bullar =) senare på kvällen så var  jag och brorsan till gränges och hämta camilla och var förbi vid syrran en sväng :) h aha men  när jag morsan och brorsan skulle åka och panta lite före gränges då jäklar vare bara att se upp HAHA fy faen säger ja HAHAHA =D =P

var uppa med tuppen i fredags morse ut och mötte cathrin och vi fika lite och sen drog vi ner till henne för jag skulle hjälpa na baka lite :)  sen när jag skulle hem så gick jag förbi maggan så hon följde med så cykla vi till dollar och där vart det shopping haha... sen till MM oxå :P  hem till mej en sväng sen ut och grilla ^^

och idag så har  man vart med linda, vi hade så trökigt så vi drog till skuthamn på loppis HAHA men bra trögt vare där åh :P så då vart de dollar och luffa lite hehe... sen  har man vart nere vid morsan och grillat och har nyss kommit hem... så nu händer det väl inte så mkt :) ska väl bara ta de lilla lugna.. var ju faen drygt att cykla uppför backarna :P

Just ja min lilla hobo martina ringde ju idag :D längesen man hörde nått från henne :|  men hon kommer hem i början av september så då jäklar :) hehe då blire ösigt värre som gamla goda tiderna... :D underbat saknar faen dom tiderna :|

naj ska man kanske spela lite ps2 kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback