22 Juli 2007

Haha satt och läste lite ur Annikas blogg och då hitta jag en sak :P haha  det var gamla goa tider när vi jämt var uppa på hotellet och dampade loss totalt och gjorde det ena och de andra :P


*¤*stadshotellet*¤*
Tis 10 jun 2003 21:34
Övrigt, 6 läsare totalt
    
Mannen med Rocken, Nerrivna blommor, fönster som bara öppnar sej, den vinkande handen i matsalen.
Folk har sett detta. Folk vet att de är sant. Är dom sjuka i huvudet då?? NEJ!!! Absolut inte.
Jag hörde och hörde, jag trodde, de gjorde jag, men 100 %?? Vet ej, men nu gör jag.
Efter att ha sett de jag har sett så skulle du med det.

1901 brann hela stadshotellet ner. Anlagd? Olycka? Ingen som vet tror jag. Jo jag!
Melinda var 21 år och troligen tillsammans med ägaren av stadshotellets son 1901.
Tyvärr kunde hon inte få barn. Hon blev strypt av sonen som sedan tände på hotellet för att förstöra bevis.
Tror att han själv dog där i branden med.
Nu e han den som kallas mannen i Rocken som vandrar omkring som en vålnad där på hotellet och på
något sätt stör Melindas frid. Melinda får ingen ro på hotellet nämligen och ända lösningen är om
alla får veta hur hon dog. Eftersom han tände på hotellet så förklaras ju hennes död också genom branden.

Lyssnar, jag vet jag låetr helt sjuk, men tro mej. VI vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback