31 Juli 2007

Då vare sista dagen på denna månad, och in smygandes kommer augusti... snart är hösten här :| grått och jävligt :|men förhoppnings vis hoppas vi på en varmare höst =D haha... naj men fy här sitter jag och tänker på hösten :O borde få mej en nackning faen haha.....

hmm jadu idag bäre av till borlänge igen =) så vi får väl se när man kommer hem igen då :P haha... den som lever får väl se ^^ men ikväll blire grillning och vette faen allt =) hehe..... hmm jadu ska iaf köpa mej en ny mobil så jag slipper denna mobil man har nu, för den har ju fått nå fnatt och tycker om att radera mina nr :| mysko jävel :P så ut med det gammla och in med det nya =) hehe

naj nu ska jag väl göra nå vettigt kanske :P ha ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback