9 Juli 2007

Helgen

I fredags så kom maggan, sandra och therese och hämta mej så då gled vi runt lite. Sen ringde linda och fråga om jag kunde följa med till västerås för att hämta peo, tryggen och dennis... så då gjorde ja de... men de ångrade man ju ganska snabbt närman kom in i västerås, för fy faen vilken jävla bilkö det var. vette faen hur lång tid det tog att ta sej dit vi skule men minst 47 år iaf... lyckades hitta på dom och sutta in dom i bilen så vi kunde åka hem igen.. så när man kom hem vare bara att kasta sej in och söva så man skulle orka med lördagen oxå :P

Lördan ringde klockan typ nio, så de var bara att kravla sej upp och göra sej iordning, för klockan tio kom syrran och hämta mej så vi drog till västerås på power meet. bil kön in var väl inte så farlig :P så var vi in på området och traskade runt i tre timmar, sen fick vi nog och drog oss tillbaka... men ut var ju säkert de lättaste eller inte. stod i den dära bilkön i 1 timme och 20min.. bra drygt. då vart det till att käka och sen biltema, och äntligen HEMFÄRD :P haha för fy faen vad dö man var :| men de var faen bra kul =)
Hem och vända typ, sen drog man ner till morsan och söv där =)

Söndag vakna man och var helt död så var bara att söva lite till :P kommer inte ihåg hur länge jag söv :P men iaf... hehe på kvällen åkte jag och brorsan till borlänge hem till farsan för dom skulle kolla nått på bilen, sen så fyllde ju farsgubben år oxå, så vi slängde oss in på hemköp och köpte en blomjävel åt han :P haha.... sen hem och döa...

Idag så har vakna man sen så kom linda och hämta mej, så vi var till dollar och shoppade lite hehe... sen ner till maggan eftersom hon inte svara. så jag kasta mej in till henne och härja när jag kom in på hennes rum :P haha hon såg bra kul ut då =D  vi drog hem till linda sålänge medans maggan käka och fixa sej, för vi skulle dra till blge. så upp dit och yra runt på kupolen och så. var även till max och tryckte i oss lite hamburgare :P  Så nu är man hemma och är fett död. ska nog faen inte göra så mkt  mer. spela lite eller dra på en film kanske man skulle göra??? aja märks vad man gör hehe...



image67

Kommentarer
Postat av: Maggiiiiie

Va fan är detta för bildjäävel :| haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback