16 Maj 2007

Jaha då  har man blivigt ett år äldre då, eller ja det var väl några dagar sen.. men iaf :P

Ja i lördags så fyllde man ju år så fick sej lite presenter och så dära :D

fick lite presenter på söndagen oxå då kom ju systeryster och jörgen :) eftersom dom inte kom på lördan, men då varom ju till Luleå och hämta nån bil så det tog ju typ hela dagen och hämta den :P för dom kom ju inte hem förens på natta så :P var ut och muppade med cathrin och lekte med bebis. vi var upp på stan en sväng och handla lite. sen satt vi i stadsparken en sväng och snacka tills de började regna och drog oss åt varsit håll.. lite senare på kvällen så kom simon upp.. han lånade lite filmer och så :P...  Catte ringde på kvällen och då hade bianca sagt sitt första ord :D "mamma" =D

Måndagen hände det väl inte så mkt, inte vad jag kommer ihåg iaf haha....

Men igår tisdag så var jag och maggan uppa på stan och yrde runt, sen var vi upp på bibblan och typ nästan rev stället för att hitta en bok :P men efter mkt om och men så lyckades hon hitta den h aha. så då vart de högläsning... :P Sen när jag var påväg hem så vart det att dra till dollar och sånt dära med morsan, brorsan och syrran.... sen åhlens så jag inskaffa mej en bok :P haha...  sen hem och tog de lungt lite, tills simon dök upp och vette faen vad han var på för humör igenltigen :P men jag kunde inte göra nå annat än att skratta åt han ;P haha... Sen så vart det ner till cathrin och dricka lite vin :) ha ha ynderbart. och bara snacka lite skit och så. sen kom ju lilla linda dit oxå :) när jag gick hem sen så traska jag förbi maggans farsa där hon var och tog en liten rökpaus, innan jag skulle traska vidare :P  sen vette faen vad hon försökte göra, stå på händerna och ut med fötterna :P :P ha ha såg bra kul ut ;)

och idag får vi se vad som händer, är faen så jävla trött så ja vette faen vad som är upp och ner typ :O bra illa :P ha ha



                                                                         NICE
 
    t?rta 2t?rta
                                                                                                              
                                                                   Jag kan bara jag vill ;) haha

Kommentarer
Postat av: Maggiiiiiiie

haha , jag har lärt mig fett mkt , jag kan stå på händer :D haha ^^ Såå fräääänt (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback