17 Maj 2007

Ja jag kan ju börja att skriva att JA DET ÄR JAG SOM HAR GJORT TÅRTAN, inge snack om saken.... jag vet jag är bäst på de dära ;) så nu vare slutsnackat om de haha så vill ni ha en tårta ring så fixar ja de ;) HAHAHAHHAHAHA  Morsan och dom har ju redan sagt att jag ska fixa brorsans till studenten :O haha jaja man får väl offra sej med de då... men de eh ju lungt är ju sköööööj. fråga maggan hur kul vi hade när jag gjorde den haha :D

jaha igår så hände de väl inte så mkt låg på soffan hela dan och orka inte röra mej var helt jävla slut.... sen så kom morsan upp en sväng. sen så kom simon en sväng oxå. Brorsan och marcus kom och hämta mej och skjussa ner mej på stan så jag fick köpa cigg. så gav jag dom ett kakpaket så varom tysta och gluffa i sej de :P Sen på kvällen traska jag ner till morsan och låna badkaret haha så man kände sej som en ny människa efter det, för värken släppte lite granna och så :D sen slagga jag här orka gå hem :P


Så idag ska vi grilla :D sen får vi se vad som händer och sker :) den som lever får väl se hehe



pössa huuuujjjaaaa

Kommentarer
Postat av: Maggiiiiiiie

Hon är kung på tårtan ! .. Men jag vet inte om jag vill se när hon gör den en gång till ^^ HAHA ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback