20 Maj 2007

igår så var man ut och mötte maggan och vi drog till affärn och handla lite dricka och godis :P Träffade på pär och dom andra mupparna så vi stod där ett tag och offra oss lite :P sen drog vi hem och skulle glo på film :P men först vare ju bara till att dampa loss lite :P eftersom vi inte fick gå ut igår :O jävel på och tro att vi lyssnar på vad han säger ;P haha pucko :P Vi började kolla på boog och eliot :P hmm undrar hur mkt av den man såg igentligen??? men vaknade iaf klockan fyra imörrse av att maggan stod och glodde på mej och sa åt mej att kolla på klockan :P och då jävlar höll jag faen på och drutta i backen när jag såg att hon var fyra :O men men ut på balkongen och rökte lite.... sen vare bara att dra på sej jackan och ut en sväng och följa med maggan en bit på vägen :P var ju ganska dött uta :P eller ja några enstaka människor var väl uta :P

När jag kom hem satt jag mej vid datorn en sväng och muppa loss med dom som var vakna :P sen så fick jag nå ryck och börja städa :P så imörrn äre la bara dammsugning och golvtorkning kvar. men det fixar jag imörrn medans jag tvättar :) sen är allt frid och fröjd..... ;)

Naj snart blire nog att hoppa i sänga kanske :P man börjar ju bli lite död efter att ha vart uppa med tuppa :P HAHA


pösssa huuujjaaaa



Idioter hela högen ;)
idioter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback