4 maj 2007

8 dagar kvar ^^


Måndags (valborg):

Vad säger man om det då???
Bra ösigt var det faen :D men det kunde ju ha fått varit lite mindre bölanden ;) :P HAHA
Vart ju några fler än vad man hade räknat med, men de var ju sköj de med :)
När vi skulle söva så dampa jag loss =D haha man måste ju avsluta med dampning ju ;) maggan hade nog lust att strypa mej skulle jag tro haha.... Ett under att inte simon och emma vakna bara :P haha


simon och t?ggan

Tur att min kamera är mongo och det inte är rätt datum :P

Tisdags:

Vaknade av att maggan kom utskrattandes från köket, haha ja då hittade hon väl simon sövandes på golvet där inna :P dagen i sej var en riktigt lugn dag vill ja lova hehe.... Jag och emma var hem till morsan och blekte bort min utväxt bara :P
Klarade sej från baksmälla gjorde man oxå och de var ju fiiint =D

Onsdags:

Muppa loss med maggan och jag var riktigt duktig pluggade historia med henne :P Men om det vart mkt gjort var väl en annan femma, men lite vart det iaf haha..... SKÖNT ATT MAN INTE GÅR I SKOLAN IAF :P

Torsdags:

Var upp till skolan en sväng och träffa Täggan, så han fick tillbaka sin jacka som han supit bort :P
Sen traska jag hem till morsan och tracka henne lite så vi drog upp på stan och shoppade loss =D
Vi åkte till landforsen och fiska lite, eller ja dom fiska och jag satt och sola bena lte haha

Idag Fredag:

Har jag typ nyss vaknat, och ska väl snart göra mej iordning, ska väl åka till borlänge....
Skulle ha vart till sthlm med farsan och ingegerd och små syskorna, men inte vart det de :P
Men vi åker till ikea imörrn istället haha :D
Ska uåå och tracka johanna på bolanche idag och se så hon är i skolan ;) annars måste jag ju nacka na :P
Hon ska ju bli vår privata bartender ;)




WOHO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback