5 maj 2007

                                                                                                                                                7 dagar kvar^^

Ja igår så skulle man ju till blge :P var dit en sväng och träffade johanna och var in och yra på bolanche bland massa sprit :D bra sugen vart man ju på lite sprit ;) haha sen var jag hem till farsan och var där. ingegerd och ungskocken kom dit... sen orka jag inte vara kvar för farsan drog fram ölen eller ja han hade ju redan börjat så då vara lika bra och tagga.... så ner till stationen och sen tillbaka till stan haha......

Hem till morsan och käka lite pizza faen sen ut och mötte maggan för vi skulle ta oss en cykeltur :P då mötte vi på per han kom och muppa lite, sen så kom ida och några te :P så vi vart ju stående utanför donken en sväng..... sen cykla vi :P hell yeah (H) duktig man kan vara iblander...... 

sen vart de så kallt så vi drog åt varsit håll... kom hem och viste inte vad jag skulle göra, så trampa ner till morsan och söv där faen haha.... =D får väl offra mej faen, hon tyckte ju att jag kunde göra det så då var jag ju snäll och gjorde de :P haha....  så då dampa jag loss på na så hon vart galen och inte kunde söva :P så gåre när man vill att jag ska söva hos en ^^ haha...

Och idag vette faen vad som händer får se vad de blir, vet iaf att simon kommer upp en svänger iaf :) sen kanske man ska röja lite.... ska nog slagga hos maggan inatt för vi ska dra till ikea imörrn ju ;) höhö då jävlar ska jag faen härja :P hänga i varje liten hylla ;D


Naj nu ska jag muppa vidare faen ;)

Pössa huuuujjaaaaa




       
Bra jävla ägit HAHA^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback