8 Maj 2007

4 dagar kvar^^


Idag så kom lilla linda hit och var helt förstörd :( men men det hade ju sina anledningar.
Men det ska vi inte gå in på.
Sen så åkte vi iväg och hämta maggan så drog vi upp på stan och in på engel och fikade.... satt där ett bra tag, men linda drog efter ett tag för hon skulle dra till värmland...

Sen trippa jag och maggan runt på stan och så träffa vi pär en sväng..... Vi stod i ett hörn och kollade på folk och skratta åt dom :P sen stod jag och höll koll på alla jävla kölsvarta moln som kom in över stan :O livrädd för att det skulle börja åska :P men tur var så hände de ju aldrig. vart bara sveriges värsta skyfall typ :P piskad av hagel vart man då, så då tagga vi hem till morsan :P men när vi kom dit så skulle hon jobba och stefan skulle iväg så själva vart vi kvar där :P var där ett tag tills vi drog till toffes och klämde hamburgare :D var ju likso tvungen och käka nått på hela dagen typ :P


haha men de bästa är iaf :

Anäät; Ska jag skjuta din mamma eller?
Myran; Då har vi ju din kvar =P
Anäät; Du kan skjuta henne du.
Myran; Men våra farsor då?
Anäät; Min ger man en platta bärs så håller han käften ett tag =D
Myran; Och min ett gäng damer =D=D=D=D


Pössa huuuujjaaa



13:de oktober 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback