9 Maj 2007

3 dagar kvar ^^

Idag så har man inte gjort så mkt, var ner på stan en sväng och då träffade jag systeryster som var påväg från jobbet :)  Så yra jag runt lite på stan och fixa lite  grejer som jag skulle göra.. sen hem till morsan så vi var iväg och handlade lite tills på lördag, så nu är allt fixat och väntar på att jag ska börja fixa tårtfaen :P götta götta kommer det bli ;)  sen hem till morsan igen och slappa där, vi kollade på hockey och så.... Sen så fick brorsan skjussa hem mej med alla grejor så då skjussa vi först hem  marcus :) han ärju som han är hehe :P

Sen jag har kommit hem så har jag bara setat och snackat med cathrin i telefonen haha... säger då de, det är ju tur vi kan snacka :P oavbrutet i mer än två timmar :P haha tror faen inte vi han hämta luft emmelan :P

så får se om det blir stan imörrn för hon och mej :)

Naj snart dags att huppa i sänga skulle jag tro så man är pigg imörrn hehe....

pössa huuuujaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback