Uppdatering 24 Maj 2007 =D

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"den stora anslagstavlan i entrehallen till skolan. Den hade tagit"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft?
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Cityakuten
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Tio?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för typ en timme sen, när jag var påväg hem från maggan
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
dataskärmen?
8. Vad har du på dig?
Kläder hoppas ja
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nått drömde jag allt, vet att det var nå konstigt, men kommer inte ihåg vad
10. När skrattade du senast?
när jag snackade med cathrin för typ 10 min sen :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
hmm, klocka, ljusstake, några kort, och en affirsch på pip :P
12. Har du sett något konstigt på sistone?
konstigt? ja de ser man väl varje dag
13. Vilken var den senast film du såg?
Stay Alive
14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
vad skulle jag inte köpa?
15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
vad finns det för nått som dom inte redan vet?
16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
måste man bara välja en?? :O
17. Tycker du om att dansa?
Jag dansar aldrig nykter
18. Vad skulle dina barn heta, flicka resp. pojke?
lätt Benjamin om de vart en pöjk.... :D(A) men en flicka? vette faen
19. Vilken låt ligger överst i din spellista?
A1 - No more
20. Vilket är ditt favoritspel?
favvo spel? måste man ha de oxå :O hmm need for speed??? GTA? äh vafaen finns många :D





Jaha då har man bokad dom där tågbiljetterna till fjollträsk nu då :O HAHAHAHA vi får väl se hur det slutar ... HÅLLA I HATTEN om man vill överleva iaf....... Så på måndag drar vi :P och förhoppningsvis kommer vi hem på tisdag...=D Annars så har man väl vart hemma vid maggan och muppat loss idag.. gick lös lite på hennes grejer :D haha... och hitta locktången :P ja hur det gick ska vi nog inte tala om.. :O



Jag känner en tupp hon heter nettiz, nettiz heter hon (8)



image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback