Billy

I torsdags så var jag och maggan till sollentuna och skrev kontrakt för lägenheten =D lägenheten var bra nice :) så drev vi runt lite i sollentuna, så nu kan vi ju nästan stället utantill haha:P hände väl inte så mkt mer ^^

Fredagen så drog jag upp till blge, skulle ha vart hemma hos farsan men det orkade jag inte så drog hem till ingegerd istället, och jag och maggan kollade på lilla melodifestivalen.. :D haha och bästa låten vann^^ woho säger jag bara... sen bar det iväg hem för maggan och jag var kvar och luffa och härjade :P

på lördan så orka jag inte vara kvar :P så då kom maggan upp och hämta mej och vi drog en repa på kupolen men där hitta man ju ingenting, helt värdelöst.... sen hem till morsan och dampa lite med henne gjorde vi efter vi vart där i några timmar och härjat, så drog vi ut, och hämta per och robin och drog ut till persbo skola och gick igenom hela huset :P men inte ett spöke fick vi se^^ haha... vart även en tripp ut till pärlby och härja vid gamla dårhuset. HAHA och där jävlar snubbla maggan och bröt tåna typ när vi skulle skrämma gangstrarna :P

söndagen var slapp som faen :D låg och glodde på high school musical, sen vart jag kidnappat av morsan och brorsan för då skulle vi tydligen käka tacos^^ och det säger man ju inte nej till hehe.,.. och här är jag kvar än :) sitter och väntar på att cathrin ska höra av sej så ska vi ut på stan en sväng och glo^^


satt och kollade på billys hemsida igår och då jävlar hitta jag denna bild haha :P




                          image89

Jag och maggan på Billy i sommras på ludvika festen^^


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men dra arselet i gruset ! .. Ungjäävel .. :| Du ska se mina feta bulor fan ^^ HAHA .. och den där bilden kan du ju kasta åt helvete :|HAHAHAHAHAHAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback