En list jävel

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
 shit vilken jävla snygg frilla^^
Hur mycket kontanter har du på dej?
ja inga på mej nu iaf
Vilket ord rimmar på "test"?
pest
Favoritplanet?
pluto?
Vem ligger fyra på missade samtalslistan i din mobil?
mupp ante
Favoritsignal på mobilen?
ingen speciell
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
ett linne
Sätter du etiketter på dig själv?
jaja rea idag :P haha
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mej nu
Vad gjorde du i midnatt?
kollade på high school musical
Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?
 gangstagirl =O min bara min<3 hehe så får man ju inte göra^^ jag sitter och kladdar med popcorn=/ De hade inte smörpopcorn på affärn, så då smälte jag eget och hälde på.. men det va ju ingen bra ide fan=O  överdrev nog ganska mycke med smöret^^ trött som fan =/ så ska snart ta feta duschen å sen lägga mig och lyssna musik ba. haha ska du göra ikväll då, lungt eller?
Var ligger ditt närmsta Seven eleven?
Stockholm 
Ett ljust eller ett mörkt rum?
beror på
Vilket uttryck använder du mest?
blatte haha
Vem sa du "jag älskar dej" till senast?
var väll nått offer
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senas?
en hundjävel
Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
polarna, ciggen och mobilen :P
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
använder inte filmrullar^^
Vilken ålder har varit bäst hittills?
haha var nog 16 -17 års åldern, men denna är väl bra oxå ;)
Din värsta fiende?
haha jadu?
Vad har du för skrivbordsunderlägg just nu?
Ben Adams<3
Vad va det senaste du sa till någon?
ha ett bra liv och godnatt påre^^
En miljon dollar eller förmågan att kunna flyga?
en miljon dollar, de där med flyga överlämnar jag till nån annan:P
Gillar du någon särskild extra mkt just nu?
nej inte direkt
Senaste låten du lyssnade på?
Ben Adams - I dont wanna stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback