härjigt typ =P


vakna tidigt igår med så traska ner till arbetsförmedlingen och påanmälde mej igen, dom där jäklarna tycker visst om att skriva ut fölk när dom känner för de....

Drog hem till morsan en sväng efter det och väntade tills bussen gick så jag kunde åka till borlänge hem till farsan. Brorsan kom och hämtade mej vid stationen, så när man kom hem till farsan vare full rulle där, ungarna var där och härjade^^ var där ett tag tills vi hade käkat sen följde jag med ingegerd och ungarna hem, för där nere gick de ju faen inte att vara.... =/

så var där och tog de lilla lugna, drack lite öl och glodde på tv =)

     


  


idag vaknade man halv åtta och var hur pigg som hellst =S men man lyckades somna om ett tag^^  har inte hänt så mkt idag bara vart på willys och handlat lite, sen har man bara vart hos ingegerd och tagit de lilla lugna.. och på kvällskvisten så har man vart barnvakt eller ja man är väl det fortfarande =P hehe så jag och Tom har glassat i oss chips och dricka och glott på Micke och Molle 2 och sen bortspolad hehe^^ men nu ligger han och söver på soffan... söva ska nog en annan göra snart oxå. och imörrn så ska man hem igen, så vi får väl se vad som händer då =) Naj nu ska jag ut och röka lite...


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback