Svar från Cathrin ;)

Frågeformulär med en liten twist.. Du fyller i svaren på frågorna
om MIG och skickar tillbaks det till mig. Om du inte vet är det
fritt att hitta på  :) ..
 MEN skicka först ut ett tomt formulär till alla dina vänner så
att de kan göra detsamma. Var ärlig - det är mycket roligare att
få tillbaka mailet då. Du kanske får reda på något som du inte
visste om dig
själv. Det tar bara ett par minuter så tveka inte!

1) Mitt namn:anette alexandersen
2) Var möttes vi första gången:hos mej eller dej;/
3) Vad tror du mitt andra namn är:christina
4) Hur länge har du känt mig: ? sen vi var 4 typ
5) Hur väl känner du mig: allt för väl:P
6) Röker jag: OOOO ja
7) Tror jag på Gud:he he nopp
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck:gud vilken tönt:P ingen anigg det minns jag ej
9) Min ålder:21
10) Födelsedag:12 maj
11) Hårfärg: nu e du blond... det är du väl i vanliga fall oxå
12) Ögonfärg:blåa
13) Har jag några syskon:jopp...2 hela 3 halva å 4 på köpet
14) Har du nånsin varit kär i mig:hmm inte vad jag vet
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: titta på ben eller leka med mej;)
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: ska vi röka?;)
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på:allt
18) Vad är min bästa sida:humor
19) Är jag blyg eller framåt: framåt
20) Skulle du kalla mig rolig: hi hi jopp
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler:rebell
22) Några speciella talanger: du e ju bra på att klunka;P
23) Vilken är min favoritfärg:blå/ svart
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: svårt att välja... kanske vår "hemliga" resa;P
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst:underbar, rolig å lojal
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback