Svar från Dennis

1) Mitt namn: anette alexandersen
2) Var möttes vi första gången: det var på bussen till Öddö
3) Vad tror du mitt andra namn är: Christina
4) Hur länge har du känt mig: i hela 8 år :)
5) Hur väl känner du mig: förut kände jag dej jävligt bra, men nu någorlunda tror ja
6) Röker jag: ja det gör du
7) Tror jag på Gud: hmm, tror inte de va ;)
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: att henne ska jag ha :P haha
9) Min ålder: 21
10) Födelsedag: 12 maj, var det väll?
11) Hårfärg: blondin
12) Ögonfärg: ljusblåa
13) Har jag några syskon: 2 styckna hel, och sen var det väl 2 eller 3 halv?
14) Har du nånsin varit kär i mig: Japp och det vet du ;)
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: dumma dej med mej^^
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: ja det gör jag faktiskt
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: det mesta
18) Vad är min bästa sida: underbar
19) Är jag blyg eller framåt: framåt;)
20) Skulle du kalla mig rolig: klart det, för rolig :)
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: ja inte följer du regler iaf haha... rebell.
22) Några speciella talanger: haha vill du verkligen veta? :P
23) Vilken är min favoritfärg: svart
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: hmm, måste nog ha vart när vi var på öddö och vi satt på den där klippan som vi inte fick vara på, och kolla på solnedgången, och sen allt annat roligt vi har varit med om.
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: helt underbar, omtänksam och ja Nettiz:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback