svar från Maggan;)

1) Mitt namn: Anette Alexandersen
2) Var möttes vi första gången: Var väl på nån brak fest eller nått , l-a festen kanske ^^
3) Vad tror du mitt andra namn är: Tuppen =|
4) Hur länge har du känt mig: Ja , om vi ska räkna sen start lär det väl vara sen jag gick i 1:an :O
5) Hur väl känner du mig: Allt för väl =D
6) Röker jag: Absolut :P
7) Tror jag på Gud: Ja, han bor väl under din säng :P
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck:  whohoo, en blatte :D
9) Min ålder: 21 , fan
10) Födelsedag: 12/5 -86
11) Hårfärg: Blond
12) Ögonfärg: Blåa
13) Har jag några syskon: :O Och dom ska jag kunna räkna upp , två riktiga , varav en hel del sånna där halvor :P
14) Har du nånsin varit kär i mig: Det hoppas jag väl kanske inte :P
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar: prata i telefon, sova, å dricka cola :D
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: öh, nej :|
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: lär väl va mittbenan ben då :P
18) Vad är min bästa sida: haha , huur cool blatte som hellst :D
19) Är jag blyg eller framåt: beror på situationen :D
20) Skulle du kalla mig rolig: nej, men heelt sjuukt rolig ^^
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: KRIMINELL :| spärra in henne , :O
22) Några speciella talanger: Jag vet inte , men de där med att slå i tårna kan nog bara hon :P
23) Vilken är min favoritfärg: Svart
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: Oj, måste nog vara sthlms resan, då parkbänken var viktig :D HAHA
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: HELT KLART BÄST ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback