Svar från systeryster ;)

Frågeformulär med en liten twist.. Du fyller i svaren på frågorna
om MIG och skickar tillbaks det till mig. Om du inte vet är det
fritt att hitta på  :) ..
 MEN skicka först ut ett tomt formulär till alla dina vänner så
att de kan göra detsamma. Var ärlig - det är mycket roligare att
få tillbaka mailet då. Du kanske får reda på något som du inte
visste om dig
själv. Det tar bara ett par minuter så tveka inte!

1) Mitt namn:                                        Anette Christina Alexandersen
2) Var möttes vi första gången:           På BB ;-)
3) Vad tror du mitt andra namn är:      Christina
4) Hur länge har du känt mig:              Hela ditt liv ^^
5) Hur väl känner du mig:                    Rätt bra, tror jag
6) Röker jag:                                       Japps :-P
7) Tror jag på Gud:                             Njeee
8) När du såg mig, vad var ditt första intryck: Tror jag tyckte att du va ful , hahaha
9) Min ålder:                                       21
10) Födelsedag:                                12 maj
11) Hårfärg:                                      Blond, just nu
12) Ögonfärg:                                   Blå
13) Har jag några syskon:               ja, en hel drös
14) Har du nånsin varit kär i mig:    Nog för att jag tycker om dig, men jag har aldrig varit kär :-P
15) Vad är en av mina favoritsysselsättningar:  Skälla ^^
16) Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig: gaga el nåt litet gny antar jag...
17) Vilken sorts musik lyssnar jag helst på: allt som är knepigt :-)
18) Vad är min bästa sida:               jadu, trevlig kanske ( när du vill ) ;-P
19) Är jag blyg eller framåt: Framåt
20) Skulle du kalla mig rolig: japps  ;-P
21) Är jag en rebell eller följer jag alla regler: Rebellll
22) Några speciella talanger: Duktig att kocka
23) Vilken är min favoritfärg: Svart?
24) Vilket är ditt bästa minne med mig: Räkhuvet kanske ;-P haha
25) Vilka tre ord beskriver mig bäst: Argbigga, tuff & känslig
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback