Snutjävlar

Jadu vad faen ska man säga om helgen då??? rena rama kalabalik helgen...


Börja med att jag var upp till janna och där var dom igång med att dricka^^ klämde varsin pizza eller ja kebab :P sen upp till henne igen och härja.. Men det var la skööj :D


Senare mot tolv snåret tror jag hon var, så kom maggan och hämta mej, drog till classonsparkering, och dit kommer en hansen med en full babyfriend,

så var väl bara att ta hand om den jäveln :P ja vad skulle han göra utan sin babyfriend?? haha. ja den som de viste:P..

Maggna skjussa hem mej och rikard för han behövde

väl söva :P och de var väl inte så konstigt, i det tillståndet han var i haha... men om han gjorde de var väl en annan femma, han var ju tvungen och härja haha =O

Ja vad säger men mer då?? inget gick nog igentligen som de skulle... snutar på besök och securitas HAHA jävla blattar till grannar, spö skarom faen ha =O

Idioter igår var jag faen inte och leka med, snutarna både här och i falun fick då veta vad dom hette HAHA.... och sen tyckte vist snuten i falun som jag snacka

med att jag skulle skaffa mej en ordbok =P det var ju lite tråkigt då ^^ haha idioter...


Maggan kom tillbaka sen ju så då vart de dansning av högsta nivå^^ kan dom ha dom jävlarna.... det är bra med hälar och hamare ibland har jag hört^^


Fint skit, men nu är denna helg slut då, och en ny vecka kommer. Får se vad som händer och sker med den ;)


Kommentarer
Postat av: Marielle

jag dansar aldrig nyckter någonsin (8) Tro det eller ej, men jag dansa som fan, med tuppens morsa å tuppen själv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback