Vilken jäkla helg haha

Hmm jadu var visst ett tag sen jag blogga :P men vafaen orka de hela tiden^^

Jadu börja väl lite fint i torsdags när jag och rikard drog hem till farsan, då vart de några öl :P haha...
Hände väl inte så mkt mer på den fronten skulle jag tro^^ men öl vart de....

Sen på fredagen när man kom hem därifrån vare typ bara att vänta på att kvällen skulle komma så man fick börja festa^^... Rikard, micke, Johan, Pelle, Hulta, Göran och Rebecka dök upp här vid mej, sen bare iväg till brägårn, däre vart ös som faen ;) haha bra äägit... sen så vart de väl typ som vanligt att man vart kidnappad, så då vare bara att följa med lite fint ut till saxdalen, me rikard, micke och johan... Hände väl inte så mkt mer den dagen, typ falla in i sömn...

        

             

  



Lördagsmorgon vakna jag vid sju av att rikards morsa kom hem till micke och lämna av lady som hade varit på rymmen. Och sen får man ju se en riktigt rolig syn. Då ligger johan i soffan och söver, och Rikard sitter på han och söver HAHA vilken jäkla syn de var.. Somnade om i nån timme till, tills rikard och johan började leva, då gick de ju inte att söva mer...  var ganska lungt på dagen, me lite öl, och hem till fredrik en sväng, och pizza ätning såklart ;) ibland kan de vara riktigt götta :D  Sen vare dags att köra igång ordentligt att dricka, då kom klas dit, sen så dök walter, lollo och petra upp.. Drog in en sväng på grand gjorde vi, men vette faen vad som hände för tillslut så var alla ute igen och vi var påväg till saxdalen igen haha.. ibland blire snabba visiter :P

        

 
  



Jaha idag blire nog ganska lungt skulle jag tro :D man kan behöva göra det ibland oxå... Och denna helg hare ju inte blivigt så mkt söva precis:P och är faen riktigt jävla pigg. de eh faen inte dåligt de, annars brukar man ju bli lite död :P

Nej nu ska jag ut och förgifta världen lite^^

pöss huuuujj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback