MongoBongo

Ja det hära med att uppdatera bloggen är nog inte riktigt min grej skulle jag tro. händer ju inte så ofta att man gör det... Men oftast så finns de ju inte så mkt tid över till att göra det nuförtiden... alltid äre nått och man är ju typ aldrig hemma =P


Hmm ja på fredag så ska man till syon och och diskutera lite om man kanske ska börja plugga upp betygen. Skulle ju vara skönt att få nått att göra, är så jävla trött på att bara gå hemma och inte göra nått.. eller ja man gör väl nått, men det är ju bara härj hela tiden så.. man måste ju göra nå vettigt med livet har jag hört haha...
 

Har ju även hunnit färgat håret nu oxå, så nu är den fula utväxten borta, och blondheten. Orka hålla på med de dära. så nu är man tillbaka i sitt mörkbruna hår =) ynderbart^^


sen nästa vecka har jag hört att det händer en liten sak haha. ;) men mer om det tar vi nog en annan gång kanske hehe... =D


           image156


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback