Mupptajm^^

idag vart de vandring med therese, men vart inte så länge, för när vi kom bakom abb så ringde väl duffen så vi var tvungna och vända... så de blir dubbla pass imörrn med vandringen haha....

Sen så drog jag, therese, sandra och duffen upp till tjofftjoffarna och myste :P haha bra ösigt. när vi var påväg ner så kom ju rikard och hansen så vart lite dampning i ljungåsen haha... in till stan för rikard och hansen skulle köpa kina food, så då fick jag ta hand om daisy medans dom var in och handla.. hem till mej så dom fick käka lite^^
sen vart de väl några vändor med bilfaen på stan och vänta tills klockan slog tölv, så man kunde kolla om man hade fått pengar haha. och mkt riktigt där inne fanns de 13098 kr :D så då vart jag och Ben glada:P  men imörrn försvinner de ju lite eftersom man har lite utgifter :P men men blir ju en hel del kvar, så då kan man röjja.. :D
så blir nog att förbättra hälsan i helgen då nu när man har pengar :P lika bra faen, öl de gillar vi^^


imörrn vid en halv tolv har jag för mej jag och therese skulle ut och traska innan hon börjar worka. sen så kanske man ska iväg och klippa sej imörrn då :) och så ska jag nog klippa rikard oxå, om det hinns med :) så vi får väl see... :)

nää om man kanske ska tippa omkull sej lite och sussa lite kudde, så man hinner söva nått denna natt iaf, vart ju lite dårligt med de inatt :O men men så kan de vara iblander^^

aja natti natt


haha så jävla snyggt kort =P


 

image159
Bästaste babyfrienden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback