Ljusparty^^

Ja idag så var man ju iväg till trafikskolan och körde, gick skit bra, förutom att den jävlen skämde ut mej när vi stod vid stoppljuset och det vart grönt och jag skulle köra då stampa han på bromsen så hela biljäveln la av haha :O ja det var ju snällt, så gjorde han bara för att rikard stod vid den anda för han tyckte att han skulle få nått att skratta åt... haha men tack då sa ja :P det var ju snällt, och alla andra jävlar åkte förbi och skratta :O det var ju snällt haha... men men det får man väl bjuda på då ;) :P

Sen så var man upp till sandra och therese på ljusparty oxå^^ var väl trevligt hehe... så jag och sandra köpte väl några ljus som vi ska dela på =) men snacka om ont i huve man fick av alla jäkla dofter :O fast man är täppt i näsan och knappt känner nått... men men så kan de väl vara iblander hehe...

Yeah och imörrn så blire ut och driva lite igen då^^  och hoppas på att fanskapet inte ska skämma ut en haha :P så bäst ni håller er inne imörrn, man vet ju aldrig vad han tar sej till haha.. galning^^

naj nu ska jag gå och häva i mej hela treo röret tror jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback