Vimmerby och muppning^^

Yeah igår så vaknade man runt nio halv tio och då följde jag med syrran och morsan och handla :) sen så tog jag de ganska lungt fram till fyra då jag, sandra, duffen och therese  skulle bege oss ner till Vimmerby och hämta en folkracebil^^ va mej en jäkla resa haha senap hit och senap dit :P HAHA ääägd... när vi stannade i örebro för alla höll typ på och pissa på sej, då när vi kom in på toan där, så vare först en vanlig toa och sen en SKIT liten jävla toa  inne på samma HAHA där kunde ju pygmeerna sitta iaf :P haha. fy faen va fult :P
KOm väl ner till vimmerby runt nio halv tio tror jag hon var. lasta på bilfaen och sen drog vi igen, för där vare ju pisskallt som faen haha.. stanna i motala och käka lite food^^ sen bare iväg igen. man vaknade upp typ när man kom in i Ludvika haha... halv tre var vi hemma igen haha... vilken jävla biltur^^

Hmm jadu och nu får man väl säga GRATTIS till KÖRKORTET igen då rikard ;) och nu ska vi behålla de eller hur?? :P så nu ludvika bäst att ni ser upp ;) haha

naj nu skriker magen så måste gå och käka lite frulle^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback