Voltade med bilen :O

I torsdags när ja, emma, cathrin och crille skulle åka in till stan från saxdalen. så när vi passerat gonäs så kommer det ut en älg på vägen så emma väjar för den så då fick vi sladd, så vi snurrade runt ett varv uppe på vägen och sen så åkte vi ner i diket och voltade typ 1½ varv och landade på taket :O



Som tur var så gick det jävligt bra med oss inga allvarliga skador, bara lite blåmärken och lite ont här och där.så man kan ju verkligen säga att man hade änglavakt....

Så nu var bästa pärlan död då :( men hellre den än att någon av er skulle skada er allvarligt eller ja rättaresag avlidit eller så :S då vet jag faen inte vad jag hade gjort, men nu är vi i liv hela bunten och lite mörbultade. men det kan man ju leva med ett tag iaf:)

Så imörrn så ska väl jag, coffe, crille, emma och jörgen dra till demia och plocka ur alla grejer ur bilen och så..

Och snart har jag en ny pärla också, haha en röd volvo 740 :P samma årsmodell och allt som den andra ;P

aja huuuujjjaaa

Kommentarer
Postat av: Gina

Uscha! \:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback